/>
Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Wednesday 5 December 2012 • 17:11 • 0 comments
oh , hyee againn ;) jyeah ;* tade papepon >.* nak post gambar . oh , sekejap ? :P


heyy youu ;* i'm the only one for Chekk's 

cheeekkksss ♥ i love you until my end breath :'D
                             


senyuman ini , akan ku harapkan kekal selamenye , bersamamu , biey chekss 


aloooolooo , wawa najwa sedang membuat muka 'cute' nyeee ;P wkwkw xD *maluu erm ^_^


Time nii , mase kat Kuantan. Layan wawa punye mama , sampai kuantan kut drive >.< aduhh ,mama ! erghhh >< suferfur ? suferfer laaa :P 



chekk's ♥ even , kite gaduh je memanjang , beby tetap biey punye tauw ? Sejauh mane kite berada , Hati kite tetap satuu ♥ tiada dua bagi beby , and the only one for me , is you :') I will appreciate all things that you give to me ♥ The only one in my heart , is you :'D All my life perfect if you heree ♥ iloveyou biey :D



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* wawa for short. I'm 14 y/o and study at Skyhigh. I hate anti-kpop and only love my heartbeat ;')
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
sayang heartbeat kite :') capital S .
  • Selesai jugakkk ;D
  • Cukup Sayangs ! :')
  • WAWA TETAP SAYAM UCUKK ;'(
  • Dok sabooo + excited !! ;D
  • Mandi tepung !
  • Izinkan Selamanya Namamu Di Hati ;'(
  • AKU SAYANG MUNG !
  • IMISSYOU ;'(
  • Nokk lagy ;')
  • Terase Gilerrrr ;'(

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome